Saturday, September 02, 2006

Az Ur 2006-ik evenek szeptember havanak masodik napjan

A mai nap is ugyanugy indult, mint az eddigiek. Reggel felkeltunk...
Kineztunk az ablakon es szeles vigyorral konstataltuk, hogy esik. Gyorsan felhivtuk Wojteket, hogy akkor most mi van a mai nappal, mert hogy tegnap is esett es akkor nem kellett dolgozni menni. Ma is esik. De kellett menni dolgozni. Azert kiharcoltak a tobbiek maguknak egy fuvart. En mentem bringaval, mert ki akartam probalni a tegnap kapott kinai biciklis esokabatot -az a kek ize a mai kepek kozott-.
Elvittem magammal a laptopot, erztem, hogy senki nem lesz ma. Unatkoztam egy sort. Neztem filmet, meg Solid edge-eztem. 3-4 ora utan (mulva) gondoltam egyet es baszkuralni kezdtem a wi-fit. Juppi tudtam fogni egy kodolatlan jelet. Igaz, nagyon gyengen. MSN azert ment, viszont ha megnyitottam mellette egy bongeszot, akkor mar nem nagyon. Na mindegy, akkor legyen a beszelgetes a haverokkal. Kozben lassan elkezdodott a meccs is. Matyi akarta nekem kozvetiteni online, de vegul is maradtam a radios megoldasnal. Azert egy Petofi meg is csak jobb, mint az msn. Ment a meccs. Kozben hivott Wojtek, hogy a mai napot lefujtak lehet haza menni, ha akarok most, ha akarok, akkor egy oraval kesobb, hogy be tudjam fejezni a medence takaritasat. ANYADAT! Vegighallgattam az elso felidot, majd hazabicajoztam.

Persze delutan 4-kor mar nem esett. Sot! Egy oraval kesobb meg mar a nap is sutni kezdett. Na fasza kellett nekunk hazajonni, a meccs is szar volt, kb - 100$ a mai nap merlege.

Akkor mi legyen?? Az osszes filmet megneztuk mar, bevasarolni tegnap voltunk. Rakjunk rendet a szobankban! Mossunk! Fozzunk! Ezekkel utottuk el estig az idot. Majd torpedoztunk.
Harmat jatszottunk. Volt kockas-fuzetunk, meg tollunk szoval a "jatekter" adva volt. Gyorsan megbeszeltuk a szabalyokat is. Erdekes momentumai voltak a jateknak; mind a harom menetnel a hajokat ugyanoda tettuk. Oppa azert kicsit egy rugora jar az agyunk. Mondjuk konnyed gyozelmet arattam Zsuska folott, hamarabb rajottem a turpissagra, csak oda kell loni ahol az enyem is van. O azt hitte, hogy aki kitalalja a jatekot, az fog nyerni. Mert ilyeneket tanult az unokaoccsetol, aki 5 eves :))

10 korul sutottunk palacsintat!!! Vagy valami ahhoz hasonlot, mert se vanilias cukrunk, se szodank nem volt. Meg kb tenyernyieket csinaltunk, mert igy tobbnek latszik. Azert egeszen jol sikerult ez a szorvajvoros palacsinta. Izben olyan volt.

Most megyunk aludni, hatha holnap is esni fog.
Miki

Ui.: Zsuska ragja a fulemet, hogy azt meg mindenkeppen irjam meg, nagyon sok tuzolto auto rohangal mentostul az utcakon. De tenyleg! Felorankent szirenaznak a kornyeken. Ja tenyleg azt ki is felejtettem, hogy itt a szomszed hazban is voltak. Csak nem tudjuk minek. Nem ugy nezett ki, mintha lett volna barmi is. Na milyen jo hogy van Zsuska. Lemaradt volna ez a fontos informacio. Keszitettunk egy csomo amcsi tuzoltoautos kepet is.

No comments: