Sunday, September 03, 2006

Benne leszek a TV-ben :) :) :)

Holnap nagyon nagy esemeny lesz a medencemnel: Rivercrest Kids Triathlon.
100 gyerek fog versenyezni, csomo szponzor meg nagy nyilvanossag, TV meg minden. Nekunk 7.30-kor mar puccba kell vagni magunkat, szoval 6.50-kor indulok biciklivel :) Ugyhogy ki is mostuk utolso napra a polokat, csereltem Mikivel, mert az enyemen nagy lyukak vannak. O odaadja nekem az o M-eset, en meg neki az en S-esemet :)

Lesz kaja meg zene meg csomo minden, nagyon orulok neki, mert ez olyan mint egy nagy zarobuli vagy bucsubuli. Hianyozni fog ez a pool, nagyon aranyosak itt az emberek. Ma ugy kezdodott, hogy egy kislany, aki a szomszedban lakik, hozott nekem egy szines rajzot. Kaptam mar tole viragot, meg le is fotozkodtunk egyutt. Aztan kaptam ma remek utazasi tippeket, mit nezzunk meg es hogyan. Aztan egy kedves csalad jott, hoztak sutit, a kislany nekem hozta oda, mondtam, hogy tegye az asztalra a tobbiek melle, azt mondta, de ez NEKEM van. Meg azt is megkerdeztek, van-e zacsim hazavinni a maradekot... Ok sutottek :) Eleg edes volt, igazi amerikai. Alig hogy ok elmentek, jott Bill, akitol a kolcsonbringa is van, hogy ettunk-e mar :) hozott nekunk homemade sajtburgert.

Tenyleg sajnalom, hogy itt kell hagynom oket, nekik harmuknak fogunk sutni almaspitet. Illetve Miki, mert o tud :)
Kaptunk egy remek konyvet is, amiben Virginia es Maryland osszes nevezetessege van, egyszeruen tokeletes a konyv, mert pl Washingtonnal meg az is ott van, hogy melyik nevezetesseg melyik metromegallonal van. Mert itt tenyleg mukodik a park and ride. Olyan draga a parkolas, hogy mindenki metroval megy, a kocsit meg otthagyjak valahol.

Egyebkent ma jo napom volt, alig voltak emberek, de azok nagyon kedvesek. Beszelgettem, napoztattam a hasam, mert az hofeher, es tanultam tekwando rugasokat es pokemon kartyaztam is. Meg tanultam csomo uj szot, es ma nem francia hanem sved volt a kiejtesem :) Es a buta amerikaiak meglepodtek, hogy ket idegennyelvet is beszelek, sot plusz meg latint is. Ok meg meg spanyolul is keptelenek megtanulni.

Most megyek aludni, koran kelek es meg csomo dolgom van.

HOLNAP UTOLSO NAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zs.

No comments: